مانیتورینگ خودکار سرور

با استفاده از این خدمات تیم فنی سکیورهاست در هر لحظه وضعیت در دسترس بودن سرور شما را مانیتور مینماید و در صورت بروز مشکلات احتمالی برای عیب یابی وارد عمل میشوند.

بروزرسانی سیستم عامل

در این بخش، تیم فنی سکیورهاست تمام بروزرسانی‌های لازم و patch (وصله) های منتشر شده را برروی صورت دوره ای بر روی سرور شما اعمال مینماید.

بروزرسانی سرویسها و نرم‌افزارهای مورد استفاده

تیم فنی سکیورهاست بصورت مداوم تمام بروزرسانی‌های منتشر شده برای نرم‌افزارهای مورد استفاده در سرور شما را برروی سرور اعمال مینماید. در صورتی که نرم‌افزارهای مورد استفاده‌ی شما دارای مجوز خاص باشند و سکیورهاست قادر به کنترل وضعیت بروزرسانی آن‌ها باشد، بروزرسانی این نرم‌افزارها برعهده مشتری خواهد بود. دقت کنید، نرم‌افزارهایی که برروی وب‌سایتها مورد استفاده قرار میگیرند، مانند سیستم‌های وبلاگ و یا مدیریت محتوی، شامل بروزرسانی نخواهند بود و بروزرسانی فقط شامل نرم‌افزارهای اصلی سرور(مانند سرویس‌دهندها) میباشد.

کنترل وضعیت امنیتی سرور

تیم فنی سکیورهاست بصورت مداوم گزارش‌ها امنیتی سرور را کنترل و موارد مشکوک را بررسی مینمایند. سکیورهاست سعی میکند با استفاده از جدیدترین روشهای امنیتی، بیشترین امنیت را در سرورهای مشتریان خود برقرار نماید.

نصب نرم‌افزارها و سرویس‌دهنده‌های درخواستی

ممکن است سرویسهای کنونی شما جوابگوی نیازتان نباشد، تیم فنی سکیورهاست میتواند در نصب و پیکربندی سرویس‌دهنده‌های جدید برروی سرور به شما کمک نماید. توجه نمایید این بند شامل نرم‌افزارهای معمول مورد استفاده در هاستینگ میباشد(مانند وب سرورها – کنترل پنلها و امثال آن) و شامل برنامه‌هایی که با اهداف دیگری تولید شده‌اند نخواهد شد.

عیب یابی و رفع عیب

تیم فنی سکیورهاست به گزارش‌ها رسیده از شما در رابطه با خرابی سرویسها رسیدگی مینماید و عیوب احتمالی را رفع نموده و به شما اطلاع خواهد داد. مشکلاتی از قبیل وجود خطا در یک سایت، عدم توانایی یک مشتری در نصب یک پورتال و اینگونه موارد شامل این بخش نمیباشند. این بخش مربوط می‌شود به سرویس‌دهنده‌ها، کنترل‌پنلها و امثال آن.

برخی از سیستم عامل ها و کنترل پنل های مورد پشتیبانی :

  • انواع نسخه های سرور از توزیع های مختلف لینوکس که معمول ترین آنها Debian ،Redhat Linux Enterprise ،CentOS و Ubuntu Server میباشند.
  • انواع نسخه های سیستم عامل های خانواده یونیکس مانند FreeBSD و OpenBSD
  • انواع سیستم عامل های خانواده ویندوز، اعم از نسخه های مختلف Windows 2008 و Windows 2012
  • سیستم های ایمیل مانند Imail ،MailEnable ،Exim ،Qmail
  • سیستم های DNS مانند MSDNS ،Bind
  • سیستم های وب مانند وب سرور Apache و IIS
  • کنترل پنل های هاستینگ مانند Ensim ،WebSite panel ،CWIpanel ،Cpanel/WHM ،Helm ،Hosting Controller، Directadmin و Plesk

جهت سفارش سرویس ها و دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره ۰۵۱۳۶۱۰۹۱۰ تماس بگیرید.